• 28 november 2021 Sander Lorie scoort 10 keer in de wedstrijd ALC 1 – Kaagvogels (12-1)! ALC JO11 kampioen!
    21 mei 2022
    ALC 1 promoveert naar de 4e klasse! 12 juni 2022 25 september 2022 ALC – DWB 21 mei 2023 ALC seizoen 2023-2024 ook 4e klasser! 17 juni 2023 ALC Legends – Lucky Ajax 17 juni 2023 ALC Legends – Lucky Ajax
  • Vanwege Corona is het al meer dan een jaar terug dat de toegangspoort open mocht voor de pappa’s en de mamma’s en de oma’s en de opa’s om naar de trainingen en wedstrijden van hun (klein)kinderen te kunnen kijken.Maar as zaterdag is het eindelijk zover en mag ie voor deze laatste wedstrijd van het seizoen open en dus kunnen ze eindelijk komen kijken!

Ik wil graag alle trainers en begeleiders van onze jeugdteams bedanken voor hun geweldige inzet het afgelopen seizoen. Een moeilijk seizoen maar Corona of niet, ze stonden er wel. Week in week uit zorgden zij ervoor dat de kinderen ondanks alle beperkingen “gewoon” lekker konden voetballen. En dat was een prestatie van formaat van deze doeners waar ze bepaald trots op mogen zijn.

Om de (groot)ouders en kinderen ook in de gelegenheid te stellen die trainers en begeleiders te bedanken hebben we bij de KNVB gevraagd om alle teams thuis te laten spelen. En dat is gelukt! Tot zaterdag….

PS Vanwege de verbouwing is de kantine gesloten en kan er helaas niks worden verkocht. Wel is er gratis koffie en thee!

Sjaak Ros,