Nu de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen is gespeeld kan ook de eindafrekening van Gok de Goal opgemaakt worden.
Welnu, met maar liefst €857,25 netto is dat weer een prachtige opbrengst geworden.
Namens de club, dank aan de 90 mee-spelers maar zeker ook aan Bert en Matthieu voor het aan de man/vrouw brengen van alle minuten.